22:10:42

ganska så väldigt trött!

/ 2012-09-09

heeejhejhejhej! Så var helgen redan över, de är helt sjukt var den kan vara borta snabbt! Som ni vet så har jag spelat match hela helgen! Det gick väldigt bra i början måste jag säga, vann gruppen 3-0, 3-0, 4-1 om jag minns rätt. Men idag börja slutspelen och vi torska med 2-1, himla skit match!! Hade vi spelat som vi gjorde dagen innan hade vi vunnit för så bra var dom inte även om dom var bra!! dom gick till final vet jag iallafall men men. Det var ändå bra att vi spela cup för vi fick möjlighet att testa på mycket och så, vi spela inte samma femmor någon match, vi snurra runt på folk höger och vänster. Men man tycker ju att om man ligger under i kvarten att man ska gå in för att vinna och inte testa nytt utan byta till dom man tycker spelar bäst!
 
Imon är de skola igen, men de blir en kort dag som vanligt en måndag! Börjar 10.15 och slutar 11.45 så helt lugnt :D Jag och en i klassen ska åka och kolla massa affärer imon med, hehe! Jag handla förresten en jacka förra veckan :D Ett riktigt bra köp tycker jag, har velat ha en sån jacka länge och nu hitta jag en jätte snygg för bara 299 kr!
 
känns som kl är typ 12 eller nåt, så snart blig de läggdags :)) Natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin