18:00:46

3/12

allmänt / 2012-03-12

Helgen är redan över och första skoldagen är avkklarad. Räknar ner nagarna till Gran Canaria 5 dagar kvar! Jag gjorde absolut ingenting i skolan idag jag låg endast på en massage bänk och fick nya fransar i 3 timmar rätt gött :D Sedan åkte jag in till stan och köpte mig ett par byxor på Weekday vanliga svarta bara väl behövligt!

Igår var Jag Walle Franzen och Gustav på Öland och kolla när partille spela jas-kvartsfinal, sjukaste att dom vann! Det andra laget asså... har aldrig sett så många "slisk" på samma gång haha! Men dom var bra, sjuka skott!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Gossip Girl sen åker jag och tränar byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin