01:38:53

01.39

allmänt / 2012-03-10

Hur gött är de inte med helg? Uchhh va denna veckan gått långsamt och varit jätte tråkig! Innebandy träningarna har gått baj och varit tråkiga också, vet inte riktigt vad de beror, på men man börjar nog tröttna lite såhär i slutet av säsongen antar jag....

Idag va jag i skolan, och sen åkte jag till Walles skola och blev sminkad av henne, de var nåt till hennes projektarbete. Vet inte riktigt om jag kommer få se bilderna eller när så. Dom kommer upp när dom gör de haha :)

ikväll så har jag suttit och spelat sims i 3½ timme haha... Man blir så fast, de känns som man snabbspolar tiden lika mycket som man gör på spelet haha. Imon är de sista hemmamatchen, sen är de bara en match kvar och den är på Torsdag nästa vecka, På Lördag nästa vecka så åker jaaaaag till Gran Canaria :D Kommer bli så sjukt nice!!!!

Med match imon så borde jag faktiskt nana nu! Godnatt på er!


Saknar Sommaren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin