22:53:25

22.53

allmänt / 2012-03-28

Jag orka verklingen inte gå till skolan idag, somna så himla sent igår... men drog mig upp ändå! Efter skolan skulle jag hem till walle så sminka hon mig till sin grej i skolan, blev jätte bra :D men den ena bilden blev suddig... men de löser sig hon fick några andra ändå!

Nu har jag tagit bort mina fransar också :( känner mig jättttte tom! Men det är ändå skönt att få bort dom innan det börjar bli för glest då får man bara paniiiik och bokstavligen drar bort dom!

Jag hann förresten shoppa lite idag med :D Jätte nöjd! Kommer nog ut bilder på de imon om de inte blir för sent, ska jobba efter skolan imon :) Jag har börjat jobba på Bk Häcken och dom har hemma premiär nästa helg den 7e så e är lite saker som ska förberedas och sånt :)'

Walles sminkning :) jag ser jätte sur ut hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin