23:38:08

Gothia cup

allmänt / 2012-01-07

hellluuu :) även min blogg har vinterlov ser de ut som... Jag har faktiskt inte varit hemma så mycket utan har varit hos walle ganska mycket och nu spelar vi Gothia innebandy cup :) Mitt nyår blev lyckat iallafall, först va vi hos walle och åt god mat med några tjejer och så, sen hade walles syster en fest med några kompisar i en lokal så vi gick dit efter de :) ganska mycket folk faktiskt men de var kul :D

Nu är Gothia i full gång och jag är helt död, half sjuk med en jätte förkyldning och allt som hör till de.. men de är bara att leva på ipren men mer haha så överlever man! Vi går runt på 9 spelare i cupen så inte så att vi har råd att vi skulle bli 8. Vi vann våran grupp så idag börja vi på slutspelet, först 8-dels som vi vann, och nu klockan 9 ikväll spela vi kvart som vi också vann, så nu är jag ganska så jätte död att spela på 3 backar tar!! Nästa match är imon kl 9 i torpahallen så de är bara att vinna den så är vi i final :D vi har ju ändå ett guld att försvara!!

nu måste jag nana så jag kommer upp imon, de kan vara lite svårt, ellllller? bilder ifrån finalen förra året :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin