18:49:24

Sova på lektionen?

allmänt / 2012-01-26

Hejjjjjj! västtrafik är helt bedrövligt dåliga!!! Tåget va sent 45 min när jag skulle hem så jag missa mitt pass jag boka på gymmet... som tur var ringde jag dom och berätta hur det var så fick inte betala dom 140 helt sjuka kr för att jag missa passet!

Idag börja jag halv 9 och sluta 5. Men vi hade fransar hela dagen idag så de var inte så jobbigt att dagen var så lång. När dom gjorde på mig så sov jag nästan hela tiden ändå så det kändes inte så länge ändå! Det var verkligen på tiden att fylla på mina fransar, fy va dom såg ut! Men nu är jag glad igen :D

Walle och jag planera sommarn lite igår, så nu ska jag in och leta resor :D!!!

Kösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin