23:44:57

Solsidan

allmänt / 2012-01-09

Sista dagen på lovet idag.. fy så segt med skola imon asså, ingen lust alls för de asså! Men de är ändå skönt att man börjar på en tisdag så är de inte så himla långt kvar till helg sen :) Det gick inte så bra igår på matchen, vi åkte ur i semi, men vi hade aldrig orkar spela final haha.. alla va så himla trötta. Idag har jag inte gjort så mycket, sov ganska länge sen så va de träning.

igår satt jag och kolla på hela första säsongen av solsidan haha :D sjukt kul är de! är nog bara jag som är efter och inte sett de, mer än några avsnitt! så nu sitter jag och kollar andra säsongen haha, är la på avsnitt 5 eller nåt :D

ska bara kolla ett till sen ska jag försöka nana, börjar 10 imon så rätt lungt nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin