23:49:10

ögonfransförlängning

allmänt / 2012-01-11

Och nu är jag klar efter att jag kom hem ifrån träningen... Patrick hade mycket att säga idag! Okej vi satt och prata i bilen ganska länge efter men ändå skulle ju lägga mig tidigt idag blir inget med det!

Idag efter skolan gjorde jag fransförlängning :D för er som inte vet de så är de en riktig förlängning till över fransarna! Man sätter förlängningen på din vanliga ögonfrans, på varje frans! Det tog nästan exakt 2 timmar för mig och man måste ju ligga och blunda hela tiden, och eftersom jag är förkyld så va de ju lite jobbigt eftersom jag inte kunda andas med näsan haha... Det funka iallafall :D

Imon ska vi åka över till Danmark med klassen, vi ska ha föreläsningar på stena och sen är vi i Danmark i ca 1 timme och sedan åker hem igen. Så vi blir serverade mat och sånt där :D as nice! Fast de kommer nog vara riktigt segt eftersom de är kl halv 9 på morgonen båten går....

Såhär blev mina fransar lite ovant men jag är nöjd :D Nu ska jag nana KÖSSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin