23:51:47

30e

allmänt / 2012-01-30

hoppla nu var det redan Måndag och helgen är över! Det bästa på helgen var ju helt klart när vi vann över Göteborg!!! Nästa helg är på Lördag och då möter vi Lindås som vi haft lite problem med... Men spelar vi som vi gjort de senaste så kommer vi ta dom! Hemma match också så extra gött :D På Lördag va vi hemma hos maria efter matchen och hade de lite trevligt, vi var iallafall en 10 st eller nåt.

Nu har jag börjat praktisera igen hos Yves Rocher i nordstan som förra gången, det är en till tjej som är där och lika gammal så det är roligare iallafall denna veckan som är hennes sista...

Ne nu får jag allt ta och sova snart innan jag får för mig att kolla fler avsnitt av Andra Avenyn haha :D här är tabellen också som den ser ut just nu, 2a är ändå inte dåligt men behöver bli 1a för att gå up...

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin