19:30:19

2012-01-17

allmänt / 2012-01-17

Helluuu :) Tisdagar är alltid så himla tråkiga, lång dag i skolan och sen när man kommer hem så är de ingen innebandy träning... de känns tomt typ att inte ha de haha! Jag ska iallafall på MRL idag på gymmet mage, rumpa, lår. As nice de man vill träna typ :D!!

Nu denna veckan har vi börjat med fransförlängning i skolan :D igår hade vi lite teori om de, och idag kom de en som är del ägare ifårn de märket vi använder :D så på torsdag ska vi testa att sätta på fransar på dockor och nästa vecka på varandra :D as kuuuul! Tror jag ska köpa boxen också så jag kan göra hemma ;)

vill kunna massa nu så jag kan börja ha kunder hemma :D!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin