01:20:43

01.21

allmänt / 2012-01-13

Nu är de snart läggdax för mig efter jag har tvättat bort ansikts masken som jag fick i julklapp, hur skönt att ta de någon gång ibland!

Idag var vi i Danmark med klassen, på båten hade vi en kort genomgång inför när vi ska praktisera där. Det var egentligen en sjukt onördig resa, vi hade den genomgången och sen visa dom runt lite på båten. Mer var det inte sen va de nästan bara på och av i Danmark också hem igen... jaja vi slapp en vanlig skoldag iallafall alltid skönt! Jag kan säga att de va inga lugna vågor fyfan va illa jag mådde helt sjukt! Kom hem vid halv 7 och åkte direkt och träna.

Jag och mina syskon vill göra en tatuering tillsamans, nåt som symboliserar oss eller nåt som alla tre har. Jag har inte riktigt funderat så mycket, men Malin och Emma sa att dom kanske ville ha vinga på hälen, men det är inget riktigt som jag vill ha. Jag är väldigt sugen på under Revbenet 3 stycken svalor som symboliserar oss 3. Får se vad de kommer bli, ska bli 18 först också... Om jag inte lyckats tjata hål på mamma :D

Nattinattiiii!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin