00:30:17

näset

allmänt / 2012-08-17

Jag är verkligen en kvälls bloggare, de är sällan jag bloggar mitt på dagen! Jag gör de alltid innan jag lägger mig eller sent på kvällen! i och för sig så är jag inte inne på datan så mycket på dagen så kanske därför hehe. kollar allt i mobilen sen blir de lite små jobbigt att blogga ifårn mobilen

Åkte faktiskt till havet idag ändå, de var lite disigt på morgonen men vi åkte ut ändå de är ju alltid finare ute vid havet, så samtidgt som de blev helt igen molningt hemma så hade vi sol ute vid havet :D jag smörjde inte in mig heller så är jätte röd på kinderna och näsan nu :(( men de går över! bara de inte ramlar av med en gång!

Har varit och tränat nu på kvällen också så är rätt trött, blir nog sängen snart :) har faktiskt bakat grova baguetter ikväll dom blev jätte goda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin