01:48:09

and she is back

allmänt / 2012-08-14

Det har varit en väldans svacka här nu hela sommaren faktiskt... Men jag tycker om man ska ha en blogg ska man också gå in för de och inte göra de halvdant, är man inte så sugen och att de inte känns som man har nåt att skriva om så kan man lika gärna skita i det och fortsätta när man har lusten tillbaka! Så jag ska börja om på nytt här nu och de vad jag känner :)

Vad har hänt hela min sommar då? I början av sommarn så åkte jag och min bästa kompis "Walle" som de flesta säkert känner till, vi åkte iallafall till Rhodos och festa loss lite! Vi träffa ett par sköna Stockholmare som vi fortfarande pratar med lite då och då och som vi åkte ner oc hälsa på när vi kom hem! Sen var vi lite galna och tatuera oss där nere ett litet hjärta på handleden blev de bara så inte så jätte galet kanske ;) men kul var det iallafall!

Sen har jag och walle åkt på lite roadtrip till Stockholm och Falun, festat, och bara ochså bara tagit de lugnt! Träningen har ju inte gått som planerat ärä en sak som är säkert, jag har varit ganska så slarvig måste jag erkänna men nu är inneträningen igång igen och vi kör för fullt, 4 nya tränare har vi packat på oss! Och våran kära Patrick har sagt tack och hej, även Pernilla som har bytt lag....som vi hoppas på att hon ska komma tillbaka!!!!

Just idag har det varit ett ganska så skit väder så har inte riktigt hittat på någonting, mer än att jag var ute och övningskörde med Mamma en bra bit, de börjar gå riktigt bra nu. Funderar på att börja ta lite lektioner och plugga lite så jag kan ta körkortet någon gång, med tanke på att jag fyller år nästa vecka så är de kanske dax :)) Sen så hade vi fys idag och lite innebandy på kvällen, helt okej vi alla va nog slitna efter träningshelgen vi hade med några träningar och träningsmatch.

Det  blev ett långt inlägg men jag tänkte även bjuda på lite bilder ifårn sommarn, även fast jag är inne på fel data så ska jag nog klara av att skrapa ihop några bilder, enjoy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin