16:08:50

Träningsläger-helg

allmänt / 2012-08-24

Hellooo! hade en jätte bra födelsedag i Onsdags :D fick lite presenter när man vakna bland annat mina sparpengar, tatuering :D::D:D:D och parfym och lite så! jättttte nöjde sen på kvällen gick vi ut och åt med mina syskon ochså och malins pojkvän mysigt mysigt! vi var och åt på den resturangen vid Bergarkungen jätte fint att äta där!

Men de blir ingen utgång i helgen inte, jag ska på trääningsläger från Fredag till söndag så åker om någon timme dit! Men missar tyvärr träningsmatchen på söndag, måste jobba! bk Häcken - Elfsborg, spännande match! Måste ju ta alla jobbtider jag får med tanke på att jag inte jobbar alls mycket, nästan ingenting... men har faktiskt sökt några jobb nu, och ska fortsätta göra de!

Nu ska jag packa ner de sista innan vi åker, bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin