00:57:17

Rädd? inte ett dugg!!!

/ 2012-08-28

Hejjjjhopp! jag är himla trött nu men vill inte gå och lägga mig än, ligger och kollar på oth. Och jag börjar 13.20 imon så kan ju faktiskt vara uppe så länge jag vill idag wohoo!
 
I helgen så var vi på träningsläger i långared, de har varit jobbigt, men inte som tidigare år. I år med tanke på att vi har 4 nya tränare så är de mycket att nöta så de blir på de nya tränarnas vis, och de känns faktiskt riktigt bra vi spelar bra än så länge och de kommer nog bara bli bättre :D
 
vi hade lite "krig" men f97/96 orna, så tillslut så tänkte vi i dam 2 att vi skulle hämnas på riktigt!!! Det var 2 bilar som skulle åka till ica i Alingsås, och då måste man åke igenom skogen, så vi sa att dom små fick fylla bilarna så några åka med, men jag och några fler stanna hemma så skulle vi skrämma dom i skogen på vägen hem när det var kålsvart ute. Så när dom var påväg hem så skulle dom få "fel på bilen" och bli tvungerna att stanna bilen och kolla under huven. När dom sen gick in i bilen igen och skulle åka iväg så hade jag gått ut och ställt mig på vägen med mitt långa mörka hår och såg ut som tjejer i the ring. Då blinkar dom med ljusen och sen släcker, och dom i vårat lag som körde skrämmde upp alla i bilen,så när de var släckt så går jag fram mot bilen och när hon tänder igen så står jag precis framför bilen, samtidigt som de som gömt sig på andra ställen runt bilen hoppar fram ur buskarna och börjar banka på taket, hahah dom stackarna blev så himla rädda! en börja gråta! Fattar ni hur mycket vi planera det här haha! men det va värt det de var sjukkt roligt haha!

Lite roligt, Lucas mamma i oth säger till Lucas såhär
Mamma: Min mamma sa alltid, det bästa sättet att komma över någon är att komma under någon annan
Lucas?
Mamma: OJJJJ första gången jag fattat vad det betyder, EMMM....EMMMM glöm det.....!

Haha okej jag är trött nattinatti :D


Ungefär såhär såg jag ut ;) jag hade dött så rädd hade jag blivit!!!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin