16:55:17

Maskineeeeeeeeeeen

allmänt / 2012-08-18

Godagens! jag är proppmätt och nu ska man snart åka och grilla hos en kompis, de känns inte som att jag kan äta mycket mer nu, men de går säkert att klämma ner lite till!! Sitter och lyssnar på min snart sönder spelade skiva med Boyce Avenue !

Igår var jag som 26 500 andra och kolla på Maskinen på Götaplatsen dom är ju så bra!! Det var väldans mycket folk i stan igår, men med tanke på att de är Kulturkalaset nu så är de ju faktiskt inte så konstigt hehe. Hade velat dra ut igår efter, man blir taggad när man lyssnar på Live musik och sånt men så blev de icke, jag åkte hem och la mig nästan direkt haha... Men de var en kul fredag ändå!

Fick precis reda på att en kompis som bor i  Stockholm som jag träffa i Rhodos kanske kommer ner till Göteborg imon, och ska gå på Liseberg såklart haha. Får hoppas att de blir så, så får man träffas och ta en fika eller nåt, det var ju ett tag sen man träffades!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin