00:05:00

Fast car

allmänt / 2012-08-16

En riktigt solig och bra dag har de varit!! man har ju hunnit bli blek sen sist solen titta fram, så nu är man lite röd på kinderna igen men de är så det ska vara på sommarn!! Idag Onsdag är det exakt en vecka tills jag fyller 18 wiiihoo, det var änna på tiden måste jag säga! Men så lycklig är jag inte, jag börjar skolan på min födelsedag halv 9 på morgonen.... hur glad blir man då.

Jag har iallafall legat vid Havet idag hur skönt som helst, men det var bara 19 grader i vattnet sjukt kallt men jag bada iallafall! körde hem ifrån Frölunda också, första gången jag körde i stan, det gick iallafall hyfsat bra måste jag säga! va jätte dålig och glömde ta bilder vid havet idag, men lovar att göra de nästa gång om vi får någon mer sol ;)

Jag är så shoppingsugen så jag dör snart! Nästa inköp kommer bli ett par jeans iallafall, lite boyfriend style på de hela hade jag tänkt så ett par blå jeans lite små slitna också, får se vart jag hittar dom :)

ska dela en bra låt som jag lyssnat mycket på de här sista dagarna istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin