23:59:56

Coooool Lärare, eller?

/ 2012-08-29

Helluuu! Nu är de andra gången jag skriver om inlägget, datorn är inte min vänn idag! Jag har varit så uttråkad idag! i för sig så sluta jag vid halv 5 så borde ju vara trött. Men jag blir så rastlös de dagarna jag inte har träning, jag tränar ju rätt mycket så borde vara glad de dagarna jag är ledig, men de känner jag inte för att vara haha :)
 
Är så sugen på att tatuera mig nu! Får massa idér, men nu har jag en riktigt bra som jag vill göra! Tänkte att jag skulle intala mina syskon att denna är snygg också för den skulle vara perfect till våran syskon tatuering! Malin tyckte de var jätte snygg med en gång jag skicka bilden, Emma verkar mer tveksam men ska se vad hon har att säga imon!!
 
Idag hade jag min första sminklektion för denna terminen vilket var riktigt roligt! Detta året kommer de vara mer galna saker som drag queen, fantasy, sår och annat! Och är allt roligare så får man mer lust för skolan, så får hoppas att de stannar att vara såhär :D
 
Jag baka så himla goooooda kakor idag farligt att ha sånt hemma men gott är de :D Nu ska jag nana! har varit uppe alldeles för länge när min data krångla med inläggen... så går hoppas att jag kommer upp imon bitti ;) Nattinatti och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin