23:24:49

23.24

allmänt / 2012-04-18

inte riktigt min dag idag.... men för att göra den lite bättre har jag ätit mig lite extra fet! vilket jag inte är så glad över att jag gjort nu, har varit mätt konstant hela dagen typ haha! Jag och walle till en sväng till Allum, det va ju inte de bästa jag gjort visste att de skulle sluta med att jag fick med mig nåt hem, och så blev de! Nu är jag ännu mer pank och klarar mig knappt till nästa gång jag får pengar (y)
Jag önska att jag hade ett jobb, verkligen ett jobb men icke de hinner jag inte med....

Nu ska jag kolla lite Gossip Girl och sen sova! Imon blir de en massa i skolan går till kl 18.00 wiiihoooo... pusssss&snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin