21:42:15

vad är det här för skit...

allmänt / 2011-09-27

Min dag har inte varit den bästa... de börja redan i morse att jag kände mig dålig, tjock i halsen ont i halsen och sjukt ont i huvet! Känns ju inte sådär jätte bra start på dagen. Men jag tar en tablett och åker till praktiken ändå. Men sen när jag kom hem så mår jag dåligt igen.... Fan de är serie premiär på Söndag och träning imon kan inte vara sjuk NUUU.

Köpte min byxdress idag med :D Sjukt go, älskar den !!! Det blev ett gott linne också haha.. sitter och väntar på att idol ska börja igen och kommer med resultaten :D Sjukt va alla tjejer är bra i år asså. Sjukt!

Får se hur jag mår imon och om jag åker till praktiken eller inte! byebye
Kommentarer
siis

glömde säga att jag blev jättenöd med håret du fixade i helgen =) det blev bättre sen :) så tack!

2011-09-27 @ 23:03:04
URL: http://delicious89.blogg.se/
emma

aa lite iaf så de blev bra =)

2011-09-28 @ 19:11:24
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin