17:48:06

15 september

allmänt / 2011-09-15

ont i kroppen och feber.... så är de Håkan på liseberg imon! Aldrig att jag missar de! Det är bara att ta ipreen och åka dit! Men ikväll blir de bara att ligga och kolla på film och ha de gött :) Göra klart min vägg där de ska vara en massa ramar på med kanske, kommer bild på de sen också när jag är klar ;)

Tog hål i tungan igår förresten haha, lite spantant så, eller egentligen inte har velat göra det i några år men inte ens frågat mamma om de eller tagit upp de så. Men nu för några veckor sen så börja jag prata med mamma om de att jag ville göra de men de va bara nej. Men i förrgår så sa jag att jag ska göra de, och så blev de också. Men de gjorde inte så ont som jag trodde verkligen inte! Det är nu efter som de gör det. Kan inte äta klappt och tunga är svullen, även min halsmandel har svullnat men har läst att de kommer gå över om några dagar så de är ju skönt de iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin