21:50:28

My worlds

allmänt / 2011-09-11

Helluuuuu :) Efter en idol timme med hallon paj så är jag rätt mätt ändå :D vi åkte ur i kvarten idag mot pixbo uchhh de är just att de är pixbo som de känns så jävla mycket surare haha! Vi var klara ganska tidigt så va hemma redan vid kl två typ så jag åkte in till stan lite och fick med mig några grejer hem igen... haha, och imon ska jag in igen och köpa ett halsband tror jag :) och lite till!

Jag skulle vilja åka utomlands till typ London eller nåt bra shopping ställe och bara shoppa en massssssa! Vill ha nya skor också! vet redan 2 par som jag vill ha, fast vet bara modellen på dom inte riktigt vart dom finns haha :D men de löser sig. Men vill ha dom nuuuuu nu nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin