23:14:39

Its you and me and were runnin this town

allmänt / 2011-09-01

Jag är helt inne i Robinson asså sjukt kul är de :D Det kom ju in fler killar idag lite nice haha! Men mitt favo lag blev ju tvungna att gå till ördået idag så de sög ganska mycket, och en av killarna som kom in idag va så sjukt störande trodde sig jätte mycket och sa aaa men killar är ju bättre än tjejer och blablablaaaaa han ska ju ut iallafall!

Har fortfarande lite shopping panik så imon efter skolan tänkte jag åka in och köpa lite smycken :D och kanske nåt mer om jag hittar nåt! börjar 10 imon och slutar vid 12, halv 1 så de är gött! Imon börjar våran tränings cup i Rydsberg också så imon möter vi Ale på kvällen.

Nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin