01:38:26

Best Thing I Never Had

allmänt / 2011-09-04

oj vad jag är uppe för sent! Har sista matchen i tränings cuen imon och de är samling 11.40 så de är att gå upp tidigt... Jag har blivigt helt nörd på Sims helt plötsligt börja spela igår och satt där i mer än 3 timmar haha de är att gå över gränsen... Så de är därför jag inte bloggat haha har varit lite upptagen i det :P

I Fredags mötte vi Ale och vann med goa 4-0, men vi förlora idag mot Älvstranden med 8-3, men bara för att få de att låta lite bätte så ligger dom i toppen i div1 och vi spela jätte bra, men dom vann och dom va sjukt bra!

Har blivigt bjuden på Maskesad i Oktober, ganska långt kvar men de kommer bli sjukt kul! Det är med folk som jag umgicks med för ett år sen typ, så de ska bli jätte kul att träffa dom igen. Men de svåraste är ju vad man ska klä ut sig till! haha

Nu ska jag snart lägga mig och nana, Gameday imon juuuuueee :D haha Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin