23:34:27

23.30

allmänt / 2011-09-22

Det blev ingen shopping idag :D så duktg är jag!!! haha... imon börjar jag kl8 för att de är morgonshopping i 5an imon ifrån 7-10 och då är det också 20% i alla butiker och så :) Så imon ska jag ta tåget antingen 7.22 eller 7.42 eller när nu de ectra tåget går, får se hur jag vaknar imon haha.

Sen slutar jag vid två så då åker jag till min syster i backa och fixar hennes hår och sen till svingen och träninar med stadslaget och sen hem så jag kommer inte vara hemma för än kl minst 10 iallafall....

Detta va de som blev plus lite hudkrämer och den oljan ;) Nu ska jag tvätta bort sminkt och sova så jag inte försover mig för mycket imon! nattinattiiii :)


Den är mycket ljusare i verkligheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin