13:35:05

29e

allmänt / 2011-10-29

Har haft lite dålig uppdatering nu, men nu är jag tillbaka! Igår blev de höstlov riktigt behövligt jag behöver verkligen komma ifårn skolan nu, De är ju halloween nu också så igår va jag på halloweenfest hos sara i klassen jätte roligt och lyckat! Det är kul att träffa massa nytt folk med känner ju inte sååå många ifårn näset haha ;)

Idag blir de bara att dega hemma och ladda tills imon då de är sm och de betyder 3 matcher så de är en del! Har precis kollat på Robinson och jag vill bara att de ska komma ut nästa avsnitt nuuuu sjukt spännande nu, men de suger att min favvvo åkte ur :( Och lite mindre smart va ju att kolla fb innan jag kollat idol så vet redan att linni åker ut men men måste kolla ändå :) så nu blir de idol!!!

Ha en go Fredag nu pössspösss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin