23:16:11

redhead

allmänt / 2011-10-17

ny vecka, sjukt va tiden går fort måste jag säga! känns som de precis va Fredag och helgen precis skulle börja, fast jag får ju helg på torsdagar ;)

Nu har jag tränat och haft i den oljan i håret och snart blir de läggdags sjukt va jag är trött! Till skillnad från igår jag kunde verkligen inte sova! låg och kolla på halv 8 hos mig och satt på facebook men blev inte trött + att jag imellan åt låg och försökte sova men icke....  somna gött efter skolan idag iallafall :D

Funderar på att färga håret lite annorlunda :D Nämnigen rött, nu tror säkert ni att jag menar röttrött klar rött lixom, men jag vill ha lixom så de lyser mörkrött på nåt sätt, de va svårt att hitta bild på de också... Tror faktiskt jag ska göra de :D

inte riktigt sådär utan mer att de är brunt och skimmrar denna färgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin