23:04:08

23.04

allmänt / 2011-10-10

Nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska vara på maskeraden på Fredag! En målare, ska låna pappas hängsle byxor i blått tyg som han använt när han har målat här hemma för längesen :D Dom blir perfekta så ska ha dom med bara ena bandet knäppt och ett vanligt vitt linne under eller nåt och slarvigt uppsatt hår, kommer bli as kul! De suger bara att jag har match dagen efter men den är vid 5 eller nåt så kan ändå stanna länge ;)

Nu har jag tränat, lagt in Ricinolja, duschat och gjort inpackning göttgött! imon börjar skolan 10 så har lite sovmorgon iallafall najs :D

Nattinatti!


Kommentarer
syrran

funkar oljan, skit nyfiken :P

2011-10-11 @ 14:52:32
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin