21:59:02

weird

allmänt / 2011-11-11

nu glömde jag ta kort på tröjan idag när de väl va ljust men får försöka komma ihåg de imon om jag hinner de är inte säkert! Sitter och väntar på att idol ska börja nu Amanda fondell va ju GRYMMMM!

Nu har jag blivigt så lite shopping galen igen vill bara ha massa nya grejer! så jag hitta denna som är på bild här nere jätte fiiiin! Vill ha en vit skorta ochså som är lite så genomskinlig men hittar ingen som är riktigt så som jag vill ha de! Får leta vidare!

Har förresten beställt beställt skorna jag la ut för några dagar sedan, Det blev lack iallafall kommer bli fint! hoppas jag får dom i nästa vecka iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin