02:56:04

in my new shoes

allmänt / 2011-11-02

Vet inte riktigt hur många gånger Justin Bieber - Mistletoe har spelats de senaste dagarna, sjukt många iallafall! De är säkert många som tänker hur fan man kan lyssna på honom! Men jag säger såhär se hans film sen kommer du vara minst sagt kär! Men jag ska nog erkänna att jag va lite kär innan med haha :D

Meningen kväll va egenligen att jag, walle och johan, eller caroline som hon egentligen heter, skulle först tjocka oss på New york och äta pizza och sen åka till rydsberg för att bara kolla första halvlek på derbyt i jas och sen åka till Hard rock café på deras event nu på höstlovet. Men eftersom vi är spel lediga i helgen så går vi ut på Lördag istället så de blev inget har rock... vi hade bara brännt massa pengar idag och inte kunnat gå ut på Lördag ... Så Det blev en hel kväll i rydsberg ändå och Lerum förlora... som jag tippa haha, men Lerum va också bra!!

Var i stan med mamma och Malin och kolla lite Julklappar och shoppa lite, inte för att jag hitta nåt mer än ett par skor så är jag nöjd! De behövdes, nu är de bara dom vagabond skorna dom med klack som jag la ut för någon vecka sen som jag skaaaaaaa ha!!!

nu ska jag nana Nattiiii!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin