15:51:28

if you want me

allmänt / 2011-11-19

Vi vann derbyt igår med 4-3 sjukt gött! Blev en mycket mer spännande match än vad jag hade trott! Floda har blivigt mycket bättre faktiskt men tycker förtfarande att vi r helt klart bättre och de va inte mer rätt än att vi vann :D

Det blev en tidig läggdags igår man blir ju lite små trött efter matchen! kolla på en film innan jag la mig igår, har i för sig sett den innan The town heter den handlar om bankrånare :) Men hann inte se klart den blev så trött så såg klart den nu i morse istället!

På dagen igår följde jag med mamma och min syster Emma in till kungsbacka och kolla lite, men hitta ingenting, bara en tunika eller blus vad man nu ska kalla de haha, ifårn Tara iallafall jättttttttttte fin men den kosta 699 så de kändes inte så värt men ville ha den :(

Blev ett litet besök hos Hugo ochså när vi skulle lämna Emma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin