23:35:48

Girl look at that body

allmänt / 2011-11-10

Nu sitter jag med en skön ansiktsmask på mig och har precis tränat. Sjukt va jag sov länge efter skolan förut! Somna i kökssoffan bland massa tidningar och sånt i typ 2 timmar! Sen gick jag upp och skulle bara "vila" lite i sängen men där somna jag yttligare någon timme sjukt skönt :D! Det är tur att jag inte har skola imon för jag lär ju somna runt 3 tiden ikväll!

I helgen blir det ingen utgång eller så, utan vi har match både Lördag och Söndag så får se vad jag ska hitta på. Kommer bli sån deg helg som jag inte gör någonting alls på haha....

Det är så himla bra att ha bikbok appen! Fick ett meddelande ifrån dom igår eller om de va idag, att de skulle bara 50% på hela butiken förutom skor och jeans så himla bärt :D Så jag gick dit efter skolan och hitta en jätte snygg blus :D!! lägger ut bild imon för dåligt ljus för att ta bild nu!

pösssspösss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin