17:20:10

peddogubbe!

allmänt / 2011-05-03

Kan inte kalla de den bästa helgen precis... så vi glömmer den!

Idag är de tisdag och jag hade ett avstämmnings prov i smink, de gick helt ok tycker jag ändå :) kunde gått bättre men men. Tog en lite lunch med Sara Natta och Amanda på thaien i arkaden med skit gottttt :) Men fyyy när jag skulle ta tåget hem, Det är en Gubbe som är 45-50 års åldern han har satt sig bredvid mig 2 gånger, sist satt jag på en 2 sitts på tåget och han börjar att ta handen under mitt lår så jag drar undan mitt ben och han tar bort hande, men jag sitter kvar för jag blir så himla rädd! Idag satte jag mig också på en 2 sitts och han sätter sig bredvid mig och börjar på samma sätt som sist, så Jag puttar bort honom så han flyttar på sig och säger åt honom att han är ett jävla äckel. Detta är så himla obehagligt! Fyfan va jag hatar sånna äckliga gubbar! Jag vill bara att alla ska ha utkik på att han åker tåget mellen Alingsås och Göteborg är ganska kort, har keps på sig, är från Turkiet eller nåt liknande, och bär en stor påse men de ser ut som de är en kudde i den. Vet att de inte är lätt men be honom att flytta på sig eller gå där ifrån!

Imon blir de modevisning på Parken. Vi ska bli fixade som de 7 dödssynderna, och jag blev Vrede! haha jag kommer ha en väldigt extrem sminkning och hår, men de ska bara bli roligt! Sedan efteråt så ska vi dra vidare hade vi tänkt lillördag you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin