21:35:11

Modevisning på parken!

allmänt / 2011-05-04

Japp då var de dax för skola idag igen, och vi börja jätte tidigt idag för att vi hade nationella i engelska... blääää! Min lärare där asså trodde jag skulle få ett utbrott på henne! Men de gick sådär... sen efter skolan var de bara att vänta tills vi skulle iväg till parken och ha genrep och sen till skolan igen för att bli sminkade och fixade i håret :)

åååå de va skitkul på modevisningen! Jag var Vrede om jag inte redan sagt de, och jag såg ut om djävulen i håret haha! Men de va kul ritkigt kul! Det var fullproppat på Parken när de drog igång så de va ritkigt skoj de med :D Nu är de bara att få ur alla nålar och tupering i håret, de kommer ju inte bli de lättaste om man säger så.. meeeen de va värt de!

Tagit ur alla nålar från håret så här sitter de bara i en boll!


Mina ögonfransar va inte lugna asså!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin