21:51:39

lång pissig dag!

allmänt / 2011-05-30

Fy vad jag är trött! Dagen börja inte så himla bra heller massa tåg inställda så jag fick ta bussen som var knökfull, och då tog den en timme som borde tagit 25 min för alla köer och skit! Sen va jag i skolan och efter de jobba jag utan mat i magen, efter jobbet hade jag en halvtimme på mig att åka till träningen och fick då också träna utan mat i magen.... Så nu är jag helt slut och blir tvungen att sitta uppe med ett arbete som blev raderat som jag ska redovisa imon säger bara FML! Och sen sluta dagen ännu sämre än va den börja....

hoppas alla sover gott för de lär inte jag göra eftersom jag får sitta uppa.... nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin