22:31:07

19 Maj

allmänt / 2011-05-19

Fyyysatan vad jag är trött idag! Walle sov ju hos mig inatt, och vi somna la vid halv 4 tiden... det var inte lätt att komma upp på morgonen sen kan jag l Det va lite segt på praktiken idag, inte så mycket folk de flesta i personalen va ganska griniga och vi fick ta skit jobben, japp så livet är, det är hårt som praktikant... haha! Men en rolig grej, ni flesta har nog sett ullared? En kille som va där med sin mamma väldigt blont hår, och väldigt sminkad! ni vet vem jag menar Mattias heter han! Han ska vara där ni i 2 veckor nu jätte trevlig är han verkligen! Så lite roligt bli de imon sista dagen och allt haha!

Sluta vad halv 4 efter praktiken så hann med tåget kvart i och nu har jag tränat fys långa intervaller... jobbigaste fyfan va jag inte orkar med sån här träning asså blääääääääääää!

Nu ska jag sova ååå fy satan va skönt! Ha de fetttttt BYE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin