10:22:31

Övernattning hos sis

allmänt / 2011-03-11

Igår blev det en övernattning hos min syster i backa :) myyyysigt kolla på film och åt brännda popcorn mums haha :D Blev väckt av lilla hugo med sötaste katten, jag är lite rädd för katter men de går, bara han inte anfaller mig haha :D Idag börja kl 10 så de va gött att inte behöva gå upp så himla tidigt iallafall :) Mycket bättre att sova hos Emma. Tar bussen en halv timme innan jag börjar. Mycket bättre än att sova hemma tycker jag :D Du vill inte byta Emma, Jag tar din lägenhet och du mitt rum Deal? ;)

Nu sitter jag på Svenskan iallafall och ska skriva novell... Temat är "Att vara ung idag" det kan bli kul men de blir vad man gör de till, har faktiskt kommit på en bra ide som jag börjat skriva på ;)

Så nu får jag fortsätta med de, Byyyyyyye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin