20:23:02

20.19

allmänt / 2011-03-21

hallllojjj! Matchen i Lördags ja... haha vi spela bra tycker jag allt men det blev lika så vi gick inte upp tyvär! Men vi tar det nästa år :D Efter de blev det duscha fort och hem vill wallin och iväg in till stan för lite lagfest hosa vg :) Sen blev det utgång på Trädgårn, riktigt lyckad och rolig kväll :D!

Nu är det måndag och jag är fortfarande trött efter helgen, men de går över snart tror jag allt :D På Torsdag bär det av till min syster i stan till Tisdag nästa vecka för att passa lilla hugo när Emma den skiten är i London!

Nu blir de att fortsätta att vara duktig och städa färdigt mitt rum efter bygglov är sluta haha :D Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin