15:26:52

13 mars

allmänt / 2011-03-13

fyfan säger jag bara! så jävla sur förlust igår! efter att vi hade ledningen med 4-0 och 5-1 så förlora vi i förlängning 6-5... Det är inte helt klart än vinner vi nästa helg mot ale, med 4 i målskillnad så går vi upp... men det känns ju väldigt svårt de med fyfan!

Nu har jag iallafall varit på ett litet kalas för min farmor som fyller 92 år :) Emma min syster ska iväg till jobbet tidigt imon så jag ska bo i hennes lägenhet inatt själv med lilla hugo :D myyssss! lite läskigt att va där själv men de löse sig :) kolla lite film och solsidag så blir de braaooo :)

kommer bilder sen när jag kommit hem till lägenheten :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin