23:14:21

Vart hittar jag dom?

allmänt / 2011-06-21

jag är heeelt slut! och jag blir bara dåligare och dåligare på att uppdatera! fyy! kom hem från träningen för i för sig ganska längesen nu men är fortfarande trött! Har jobbat som vanligt idag men idag var det den tidiga tiden 9-14 efter de så åkte jag in till stan för att hitta mig ett par höga shorts! Men ickkkke jag hittar inga som jag vill ha, dom som jag vill ha är ett par ljusa Levis 501:an men de är den modellen som är lite 80-tal och den säljs nog inte i butik längre utan de kommer få bli att kolla lite på second hands affärer imon om jag orkar att åka in igen :)

bilderna är lånade av sissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin