22:14:03

Is a sky full of lightets

allmänt / 2011-06-23

jobbigaste jag varit med om! Tur att vi har sommaruppehåll på fysen nu, eller uppehåll och uppehåll vi ska ha 3 egna pass i veckan sen börjas de igen hårdare vill dö lite...

Idag har jag iallafall jobbat till kl 14 sen åkte jag och mammi in till stan, vi kolla på lite tapeter först för när jag är borta så ska dom dom göra om mitt rum :D! så får se hur de blir de ska iallafall vara svart :D Sen åkte vi in till stan och kolla och såååå :D Hitta äntligen mina shorts på en secoundhand affär hade velat ha dom lite ljusare men jag är ändå sukt nöjd :D jag hitta ett linna med ifrån weekday as nice! Bilder på de kommer lite senare!


Det är denna jag funderar på att ha som en vägg, men de kan bli lite mycket men om jag skulle ha den tänkte jag ha den där mitt fönster är så då blir de inte för mycket lixom :D om ni fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin