23:45:58

zeeebra mönster

allmänt / 2011-07-26

Nu sitter jag helt slut efter träningen och lyssnar på Westlife men en flaska saft :) Jag vill helst bara gå och lägga mig... men ändå inte! Funderar på att kolla några fler avsnitt av min drog greys anatomy men vet med mig att jag bara kommer att somna!

Imon ska jag ta hål i örat hehe :D de blir de 7e hålet och de sista, de ska bli ett som sitter där uppe i brosket, AJ!!! uchh jag gjorde det själv för några år sen men den säkerhetsnål dum som jag är, och de fick jag såklart ta ut eftersom de inte mådde så himla bra surprise surprise!

vi har förresten gjort om för ett tag sen nu, i hallen mellan mig och min systers på övervåningen, så de blev en garderob med skjutdörrar och ny tapet och lite så :) cool tapet måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin