00:48:45

what the f**k!

allmänt / 2011-07-12

helluuu! då va de dax för mig att börja sälja jordgubbar i en vecka till, idag va första dagen på jaa 2 veckor... de va tråkigt! detta blir nog sista veckan för sen ska jag jobba på Gothia cup. Som faktiskt ska bli roligt, jag jobba ju där förra året också och de va sjukt roligt iallafall hoppas verkligen de blir de detta året med :D

Och jag och josefin har inte blivigt mindre nördar vi koller på sex and the city för fullt ååååå de är så sjukt bra! Vi var förresten ute i Lördags också Trädgårn som vanligt alltid roligt där! och på fredag blir de förmodligen utgång igen :D! jag är nästan sugen på att gå ut nu, eller okej lite sent för de nu men typ imon haha!

ne fy vad jag är rastlös nu! igår gick vi och la oss klockan 9 på kvällen och jag somna redan till filmen innan... vad händer haha kanske därför jag inte kan sova nu... ne jag får kolla runt på kläder på internet istället de måste bli inbokat en shopping dag också juu! har redan hittat lite grejer som jag bara mååååste ha :D får kolla vidare nu byyyyyebye!

Kommentarer
emma

pefekt :D

2011-07-13 @ 10:43:29
URL: http://delicious89.blogg.se/
Niles

Har alltid undrat om det var kul att sälja jordgubbar... säljer du jordgubbar idag hela dagen?

2011-07-13 @ 11:59:27
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin