22:51:15

p&l bilder!

allmänt / 2011-07-19

hellluuuu :) nu har tiden gått väldigt och jag har inte riktigt hunnit blogga! iallafall så bor jag hemma nu och har börja jobba på gothia igår sjukt roligt :D Igår va de första träningen sen uppehållet och jag har inte rikitgt hunnit träna först p&l sen va jag sjuk i en vecka och sen jobba jag igen och bodde hos walle och de fick jag lida för igår, fyfaan va jobbigt det va helt sjukt, och idag hade vi en till träning som va minst lika jobbig fyyy!

Nu har jag laddat in bilderna också så de kommer lite bilder ifrån p&l och såååå :D sen blir de nog att nana för mig börar kl 9.30 imon så de är tidigt!


Lisa sover gött i stolen! och ja det var väldigt smutisgt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin