17:45:40

into the night

allmänt / 2011-07-07

helluuu! nu är jag hos min babe josefin, utan henne.. haha ne hon är hos sin syster på sjukhuset. Jag bor nu mera här i 2 veckor när hennes mamma inte är hemma rätt gött faktiskt :D jag skulle laddat upp bilder ifrån p&l men josefin ringde mig den kvällen och sa att jag skulle komma dit samma dag för att hon va rädd den första natten ensam haha! så bilderna får helt enkelt vänta! och inte nog med de, efter jag kom hem i söndags har jag blivigt sjuk :( väldigt hostig och ont i halsen, har som tur ingen feber men de är ändå jobbigt som det är! men de går snart över :D

idag har vi inte gjort å mycket alls, vaknar alldeles för sent så vi har bara hunnit äta frukost. vi har ochså börjat kolla på alla avsnitt med sex and the city som jag och josefin redan sett alla avsnitt av men dom är ju så sjukt bra!! nu är vi på andra säsongen och jag kan inte vänta tills hon kommer hem igen så vi kan kollllllla! fast några avsnitt har jag kollat iallafall ;)

jag har jätte roligt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin