11:25:27

flugjävel!

allmänt / 2011-07-28

Fyyyy jag vakna vid 7 i morse att de va så sjukt varmt i mitt rum så jag gick ner och la mig i mammas säng, men de blev ju inte bättre ville sova länge idag men då är de den jobbigaste flugan i världen som väcker mig! Den surrar i örat och även om man viftar bort den så kommer den tillbaka blir galen, så nu är jag uppe iallafall! haha och inte nog med de den gjorde så nikki blev arg också går ut i hallen så sitter nikki där och biter i luften efter flugan haha!!

Nu ska jag ringa ner till guld och juveler så jag kan ta hål i örat idag :D sen är de innebandy träning idag med!!!!! Tror  jag skrivit de i varje inlägg nu haha! Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin