16:58:47

16.58

allmänt / 2011-07-26

heelluuu :) kom hem till walle ifrån frölunda torg och en liten shoppingrunde för en stund sen med walle och hennes syster. jag som inte tänkte köpa nåt hitta några saker ändå! en pippi tröja o h en halsduk :) ska försöka att ladda upp bild på de med! Om 5 min kommer mamma och hämtar oss här så ska vi hem till mig och sen träna uppe på rydsberg. På Torsdag blir de innebandy träning ocså :D!!! känns som det var ett år sedan vi träna innebandy!

jag hitta förresten en ja vad ska man kalla de en poncho fast den är inte stängd där framma så är de svart med fransar :) kan lägga upp bild på den också! nu har mamma komit snart så ska gå ut :) ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin