22:54:22

shoppingsugen!

allmänt / 2011-01-25

Jag är så shoppingsugen! Jag vill bara köpa hur mycket saker som heeelst! Idag efter jobbet va jag och kolla i stan lite hitta fan mycket för att vara mig! halft ett par jeans, en jacka stickad tröja, en sån magtröja t-shirt. åååå vill ha allt :D Och sen när jag kom hem så hitta jag en massa saker på internet också, jag blir lite galen när jag hittar så mycket!

Jag är faktiskt lite sugen på sånna byxor som är lite stora och pösiga, ofta med mönster eller nåt, om ni fattar vilka jag menar! och sån magtröja haha är nästan lite rädd för att använda en sån :P men någon gång ska ju vara den första, sjukt snyggt till shorts på sommarn iallafall :D! kanske blir en sån imon vem vet ;)

Sånna byxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin