18:16:54

Praktik Praktik PRAKTIK

allmänt / 2011-01-19

hejsvejs! Hemma från praktiken nu så är lite sleten! Men de är faktiskt ganska kul, förutom att de blir lite långtråkigt ibland, det finns inte så mycket varor att plocka upp och så. På lunchen så brukar vi ta en sväng i affärer om vi hinner :) Och jag älskar att shoppa speciellt om de är lite folk, då är de som bäst! Så idag hitta jag en väska och en tunika :) De kommer bild på de i kväll förhoppningsvis om jag orkar efter träningen :)

Ojoj nu kommer skjutsen och hämtar mig om 45 min, ska hinna gå ut med nikki innan med! Ni får ha de så bra så kanske de kommer bilder sen pussspuss!

Vi ger lite insperation igenom att locka håret på varandra och visa kunder hur lockarna blir och lite så, så idag ser jag ut som guldlock haha..

Kommentarer
emma

åå du vet ju att du kommr få fixa mitt hår nån dag ;)

2011-01-29 @ 13:05:26
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin