15:16:25

onördig dag i skolan!

allmänt / 2011-01-14

Sån himla ovärd dag i skolan idag! helst seriöst! Jag börja halv 9 med datakunskap som jag redan va klar i, sedan skulle vi egentligen haft svenska och bara läsa i en bok vi fått. Men eftersom de va många som va klar i datan så gick jag och fråga om vi fick skita i svenskan, och de fick vi :D Så vi sluta en timme efter vi börjat alltså halv 10, himla onördigt måste jag säga asså!

Efter skolan blev de en lite lunch med Sara Josefin och Amanda på paprika. Godaste matstället! När jag kom hem däcka jag på soffan direkt himla skönt! Så nu om en stund ska jag iväg till Elsa och hjälpa henne med lite små saker innan :)

En sån här ska jag vara idag, Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin